1

Temat: SGM Pilot 3000 i tworzenie pliku do biblioteki urządzeń

Witam serdecznie smile

Mam pewien problem z nowo zakupionym sprzętem od chinoli. Nie raz tworzyłem urządzenia w Fixture Editorze i jest to dla mnie proste ale z tym jednym urządzeniem mam problem.

Urządzenie może porównać do PixelBaru Xeosa... kanały wyglądają następująco:

CH1 - dimmer+stobe +  w dalszej części makra
CH2 - dimmer all red
CH3 - dimmer all green
CH4 - dimmer all blue
CH5 - dimmer red 1
CH6 - dimmer green 1
Ch7 - dimmer blue 1
CH8 - dimmer red 2
CH9 - dimmer green 2
Ch10 - dimmer blue 2
CH11 - dimmer red 3
CH12 - dimmer green 3
Ch13 - dimmer blue 3

Wiadomo diody są podzielone na 3 sektory. I teraz jak w Fixture Editorze stworzyć kanały aby potem w konsoli móc bez problemu korzystać z efektów płynnego przejścia kolorów tworząc jedno CUE a nie 3 CUE które by leciały po kolej. Wiadomo trzeba wiedzieć i znać jak Pilot obsługuje urządzenia i w jaki sposób robi efekty. No i jak tu teraz stworzyć odpowiednio ten plik aby potem w obsłudze było łatwo? Zrobiłem teraz plik i jest on kiepski. Gdy byśmy na scenie mieli 20 takich urządzeń i chcieli zrobić np. fale czy lejący się deszcz jako efekt to stworzenie tego było by męczarnią - trzeba to ułatwić tworząc odpowiednio wydaje mi sie plik urządzenia. Tylko jak? Jest tu jakiś magik? Może ktoś ma taki plik od ledów Butryma -  FL-672 Inteligentny panel LED?

dzieki z pomoc

HANS - DZIKUS - jeden i ten sam człowiek :)

2

Odp: SGM Pilot 3000 i tworzenie pliku do biblioteki urządzeń

Tse ma te panele... nie pomogę Ci co do sgm-a ale powiem Ci ze więcej efektów uzyskasz robiąc panel na 8 grup po 6 kanałów na grupę (ale to pewnie ograniczenie dmx-a - chociaż 3000 ma 2 wyjścia  po 512 kanałów). 8 kwadracików każdy po 3 kanały + główne parametry (dim makra.. itd)

3

Odp: SGM Pilot 3000 i tworzenie pliku do biblioteki urządzeń

Zrob grupe z kanalow np red i potem do edytora i zabawa, deszcze, sniegi itd..:)

Delay, Fade In, Wait, Fade Out...