1

Temat: Efekty

Pytanko .
Czy da się zrobić efekt składający się z dwóch różnych przebiegów dla tego samego parametru w tym samym urządzeniu ??

Tak przeczytałem instrukcje
Tak szukałem w google
Tak użyłem "szukaj"

2

Odp: Efekty

Nie da się, na jeden parametr można założyć jeden przebieg. Domyślam się, że chciałbyś jednym przebiegiem wpływać na drugi.
Możesz napisać dokładnie jaki efekt chcesz uzyskać, może jest inna metoda na Twój pomysł.

3

Odp: Efekty

np : http://s17.postimage.org/u2xpnojzj/image.jpg

czyli fala strobujących kropeczek na sansrtipach

Tak przeczytałem instrukcje
Tak szukałem w google
Tak użyłem "szukaj"

4

Odp: Efekty

Najbardziej funkcjonalną metodą w Twoim przypadku będzie skorzystanie z PixelMappingu.
Funkcja ta oferuje bardzo szerokie możliwości (w tym strobo), a efekty mogą przebiegać na wiele sposobów.
Np. po przypisaniu warstwy PixelMap do SunStripow możesz dla danej warstwy uruchomić efekt "Vert Lines" (zakładka FX po wciśnięciu przycisku Media), następnie szybkość, szerokość, kierunek itp linii ustawiasz enkoderem A,B,D, w zakładce Media masz strobo.
Nie zapomnij dla danej warstwy podnieść wartości dimera.
To tylko jeden prosty przykład.

Pamięci stworzone z PixelMappingu można łączyć z efektami stworzonymi w tradycyjną metodą.
Proponuje też sprawdzić z różnymi ustawieniami tradycyjne efekty typu Flick.

5

Odp: Efekty

Tak myślałem że bez PIXELA się nie da
Trzeba tylko dodać do paczu media i w outpucie poukładać dokładnie matryce
Wtedy na każdej warstwie można nałożyć inne efekty

Tak przeczytałem instrukcje
Tak szukałem w google
Tak użyłem "szukaj"

6

Odp: Efekty

Urządzenia PixelMap nie trzeba dodawać w patchu.
Najszybciej zrobić to tak: (zakładamy, że SunStripy są już dodane w patchu)
1.W oknie OUT, View Plan stworzyć siatkę (set grid size) np 10x10 (dla 10 Stripow)
2. Wybrać grupę Stripow
3. Wracamy do naszej siatki, zaczynajac np. od lewego górnego rogu, wciskamy "INSERT HEADS H".
Na siatce pojawiły się Stripy
4.Wciskamy Patch PixMap, określamy ile warstw ma dodać i mamy wszystko gotowe.
Pod przyciskiem MEDIA kryje się nasze urządzenie PixelMap.

Kilka uwag odnośnie dodawania urządzeń do siatki.
Można zaznaczyć całą siatkę np od dolnego prawego rogu i wtedy dodać urządzenia.
Efekt będzie taki, że pierwsze oczko pierwszego Stripa znajdzie sie w prawym dolnym rogu siatki a ostatnie oczko ostatniego stripa w lewym  górnym. Znaczenie ma też czy zaznaczasz siatkę wpierw od góry do dołu czy od lewej do prawej i później góra dół.
Domyślnie czyli bez zaznaczania siatki urządzenia są dodawanie od lewej do prawej, góra dół.
Jeśli chcesz dodać urządzenia np. w pionie wystarczy przycisnąć SHIFT i w miejscu "INSERT HEADS H" pojawi się "INSERT HEADS V".
Zwróć też uwagę, że enkoder E odpowiada za powiększanie siatki, Y za przesuwanie góra/dół, X lewo/prawo.

W PixelMap można korzystać z kilku warstw, co daje ogromne możliwości. Można też dodać kilka urządzeń PixelMap dla różnych siatek.
Wielkość siatki jest ograniczona jedynie ilością kanałów jakie są dostępne dla systemu.