Temat: jak lepiej zsynchronizować światło z filmem?

czy lepiej zrobić to po timecode czy zrobić sekwencje cue z czasami dla kolejnych sekwencji?

2

Odp: jak lepiej zsynchronizować światło z filmem?

kajmar888 napisał/a:

czy lepiej zrobić to po timecode czy zrobić sekwencje cue z czasami dla kolejnych sekwencji?


Timecode tylko i wyłącznie

3

Odp: jak lepiej zsynchronizować światło z filmem?

spoko, tylko szczerze mówiąc będe to robił pierwszy raz. Czy jesteś może skłonny pomóc mi w tej kwestii, za ch... nie wiem jak się do tego zabrać

4

Odp: jak lepiej zsynchronizować światło z filmem?

CZy ktoś może mi podpowiedzieć jak dokładnie zrobić show światła z video w timecodzie? mam też jedno pytanie w innej kwestii, czy można zrobić palętę np. koloru dla urządzenia powiedzmy mac 301 która będzie działała niezależnie od adresowania?... chodzi mi o to by zrobić sobie podstawowe show z kolorami, gobosami itd. które będą działały niezależnie od tego na jakim adresie, której linii znajduje się urządzenia.

5

Odp: jak lepiej zsynchronizować światło z filmem?

Generalnie opisz dokladniej co chcesz zrobic z tym filmem, jak wyglada instalacja z czego jest wyzwalane video itp itd. Generalnie jezeli zapiszesz sobie jakis parametr niewazne gdzie czy jako cue czy jako preset chase efekt czy cokolwiek i zmienisz adres urzadzenia w setupie to bedzie dalej dzialalo. O ile dobrze skumalem pytanie

6

Odp: jak lepiej zsynchronizować światło z filmem?

film będzie wyzwalany z Pro Video Player i po dmxie albo film wyzwoli moje show, albo ja wyzwolę film moim show. film ma mieć 3 minuty i każdy akcent, każdy kadr filmu ma być zsynchronizowany ze światłem, tak że np. w 22 sek jest obraz morza to programuję sobie światło na niebiesko, w 22,4 sek wali piorun i mam zaprogramowany błysk z atomica itp.   a co do drugiego pytania, chodzi mi o to że mam w firmie set ok 70 głowic i chce sobie zrobić na Ma startowe show, gdzie będą wklepane wszystkie kolory, goba, rotacje, pryzmaty by nie klepać tego za każdym razem na sztuce jednocześnie by adresowanie urządzeń nie musiało być sztywne tj. na jednej sztuce mam robe 700 na 1 linii adres 365 i te palety działają, na innej sztuce ta sama głowa wypadła na 4 linii na adresie 1 i to samo show dalej działą.

7

Odp: jak lepiej zsynchronizować światło z filmem?

Co do synchronu to chyba jawygodniej bedzie ci to zrobic za pomoca timecode, jezeli masz tak duzo "dziubdziania".
Jezeli chodzi o to to jest to normalna opcja konsolety. Odnosze wrazenie ze to Twoje pierwsze kroki na grandma, moze czasami warto pomyslec o szkoleniu.

8

Odp: jak lepiej zsynchronizować światło z filmem?

Ale z tego co wiem to konsoli wsio ryba na jakim adresie masz urządzenie , ważny jest no. fixture albo channel....

Do you speak English?
Yes, I don't

9

Odp: jak lepiej zsynchronizować światło z filmem?

pytam o to bo pracowałem na avo gdzie ni uja nie dało się zrobic czegoś takiego, troszkę znam Ma tylko nigdy nie miałem okazji tworzyć bazowego show, zawsze od podstaw klepałem konoletę.  tylko za cholerę nie wiem, jak użyć tego timecodu bo będę robił to 1 raz. Oczywiście nie oczekuję że uda się to wytłumaczyć na forum, jestem na etapie maglowania instrukcjio wink

10

Odp: jak lepiej zsynchronizować światło z filmem?

Najprościej to porób sobie CUE z jednym obrazkiem i zrób ich tyle ile potrzebujesz. Później tylko dodajesz CUE do TC i wrzucasz czasy w których ma być wyzwolone. Ważne byś miał zgodne ustawie ramek z tym w PRO VIDEO PLAYER. Potrzebny Ci będzie interfejs MIDI

Ostatnio edytowany przez midams (2012-02-12 18:43:57)