Temat: Medaia Serwer - od czego zacząć ?

Witka wszystkim,

Myślę że z tematem wbiłem się w odpowiedni dział...

Mam kilka pytań odnośnie tego wynalazku mianowicie muszę ogarnąć 12 sztuk plazm połączonych w jeden ekran na którym obraz będzie wyświetlany z kilku kamer i projektorów + jakieś filmy z odtwarzacza DVD lub laptopa nie wiem jeszcze. Chodzi o przebitki płynne przejścia itd.

Jaki najlepiej zastosować media serwer ? Czym się sugerować (oprócz ceny) czy da się go połączyć np ze sterownikiem gMA micro ? Jeżeli tak to jak, jeżeli nie to jak tym sterować, choć czytałem gdzieś że właśnie światło-kliki sterują tym ze swych konsoli...

Pragnę również nadmienić iż w tym temacie jestem zielony ponieważ taką konfigurację będę robił pierwszy raz, no ale kiedyś musi być ten pierwszy raz wink tak więc jeżeli ktoś coś wie proszę o w miarę jasne tłumaczenie za co będę wdzięczny.

Pozdrawiam

2

Odp: Medaia Serwer - od czego zacząć ?

Obawiam się że to zadanie rzaczej dla urządzeń z dziedziny A/V a nie dla mediaserwerów....

Michał Bystrzycki
--------------------

3

Odp: Medaia Serwer - od czego zacząć ?

No to może inaczej jeżeli nie media serwerami to jakimi innymi urządzeniami to ogarnąć i to tak aby można tym było jakoś sterować np z grandmy  ? Chodzi mi o konkrety nazwa firmy i model.

4

Odp: Medaia Serwer - od czego zacząć ?

Jedyne urządzenia multimedialne działające w DMX to właśnie mediaserwery.
Problem w tym że zazwyczaj mają max. 1 wejście zewnętrzne ( video lub s-video) i 2 wyjścia.

Ty potrzebujesz pomieszać obraz z kamer i wplatać w to prezentacje. Kup sobie mixer wizyjny. Co do firmy i modelu i konkretnej konfiguracji to dla mnie za daleko...

Michał Bystrzycki
--------------------

5

Odp: Medaia Serwer - od czego zacząć ?

Tak jak mówi Michał. Do tego służy mikser wizyjny. To co chcesz zrobić to jakby próbować sterować konsoleta dźwiękową za pomocą konsolety oświetleniowej smile

http://www.galeriaotwock.waw.pl/avekamil/jeb.jpg

6