Temat: Showtec Light Desk Pro 512

Witam.
Mam problem z odtworzeniem show w Light Desk Pro 512 + ruchoma głowa SGM Idea Spot250.
Zapisałem show w konsolecie lecz podczas odtwarzania głowa nie reaguje.
Oświetlenie konwencjonalne (sceny, chase'y) działa bez problemu.
Jestem początkujący w tym temacie, bardzo proszę o pomoc.

2

Odp: Showtec Light Desk Pro 512

Opisz problem dokładniej... w tym momencie nasuwa się wieeeeele wniosków. Napisz jak wygląda instalacja DMX.
Może znajdziesz rozwiązanie w INSTRUKCJI???
Pozdr

Ostatnio edytowany przez ropniak (2009-03-21 10:27:30)

3

Odp: Showtec Light Desk Pro 512

Instalacja DMX jest w porządku.
Instrukcję posiadam. Zapisuję show zgodnie z instrukcją (ilość kroków, czas trwania, itp.).
Podczas odtwarzania show na wyświetlaczu konsolety zmieniają się zapisane kroki lecz głowa nie reaguje.
Manualnie (za pomocą suwaków funkcyjnych konsolety) mogę sterować urządzeniem.
Pozdrawiam.

4

Odp: Showtec Light Desk Pro 512

kkoledzy przepraszam że wtrące ale czy nie macie może tej instrukcji po polsku, mam takie same stery więc jakbyście posiadali to ogromna prośba o jakiś link czy cokolwiek

5

Odp: Showtec Light Desk Pro 512

kamil0531 napisał/a:

Instalacja DMX jest w porządku.
Instrukcję posiadam. Zapisuję show zgodnie z instrukcją (ilość kroków, czas trwania, itp.).
Podczas odtwarzania show na wyświetlaczu konsolety zmieniają się zapisane kroki lecz głowa nie reaguje.
Manualnie (za pomocą suwaków funkcyjnych konsolety) mogę sterować urządzeniem.
Pozdrawiam.

Wygląda to tak, jakbyś zapisał puste kroki chase-a. Sprawdź jeszcze raz z instrukcją krok po kroku czynności, które wykonujesz. Prawdopodobnie umknął Ci jakiś mały szczegół podczas zapisywania sekwencji kroków.

Sławek napisał/a:

kkoledzy przepraszam że wtrące ale czy nie macie może tej instrukcji po polsku, mam takie same stery więc jakbyście posiadali to ogromna prośba o jakiś link czy cokolwiek