Temat: Oświetlenie nowej sceny

Witam zamówili mi nową scenę ( około 30-40 m2 ) będzie na wiosnę i mam rozglądnąć się za oświetleniem jej na ten cel na początek przeznaczyli 30 tys.Posiadam na dzień dzisiejszy 12 parów 56 z filtrami i do tego mały sterownik do parów.Jeśli chodzi o oświetlenie to nie mam żadnego doświadczenia w tej dziedzinie (no prawie żadnego) więc proszę szanownych fachowców o pomoc, jakie oświetlenie o jakiej mocy i ile no i jaki sterownik do tego.Mi marzy się coś takiego (proszę mnie poprawić jeśli nie mam racji ) Myślałem o parach 64led  około 30 szt. ze 4 oświetlacze DTS SCENA 650/1000W ANTIHALO , do tego jakieś 2 oświetlacze do oświetlenia przed scenę  no i zależy ile kasy zostanie jakieś  2 głowy na żarówkach 575 ,no i ten sterownik tylko jaki myślałem o czymś z średniej półki no i żeby był na kilka lat (planuję dokupienia sprzętu ) Zależy  mi na jak najmniejszym poborze prądu (imprezy na wioskach gdzie z prądem różnie bywa a nie mam jeszcze agregatu ) Nie mam zielonego pojęcia jakie do tego wszystkiego kabelki(jakiej firmy) kupić , jakie dimery i ile i.t.d. i.t.d. Za pomoc wielkie dzięki.

Ostatnio edytowany przez michalek_101 (2009-02-26 11:03:52)

2

Odp: Oświetlenie nowej sceny

Obawiam się, że 30tys. może nie wystarczyć..

Wszystko się da. Czasami tylko chwilowo niewiadomo jak to zrobić. :-)

3

Odp: Oświetlenie nowej sceny

jacekplacek napisał/a:

Obawiam się, że 30tys. może nie wystarczyć..

Ok mam tego świadomość to co radzicie może czasowo dam sobie spokój z głowami .

4

Odp: Oświetlenie nowej sceny

Może będę sztampowy, ale... poczytaj sobie forum, tam była mowa o sprzęcie dla podobnej sceny. Było tez kilka wątków o wyborze podstawowego sterownika.
A jeżeli jesteś zielony, to zacznij od lektury postów na tym forum smile Porządna dawka fachowej wiedzy w przystępnej formie na pewno Ci nie zaszkodzi smile

Jak czegoś nie będziesz wiedział albo rozumiał to pytaj smile

http://www.galeriaotwock.waw.pl/avekamil/jeb.jpg

5