1

Temat: Problem ze sterownikiem ENTTEC OPENDMX ETHERNET

Witam,
Na wstępie - jestem początkującym samoukiem więc bądźcie dla mnie wyrozumiali  big_smile
Od czasu do czasu muszę troszkę pomóc koledze ze światłami (do ogarnięcie troszke parów, belek, głowki i wytwornica mgły więc duzo tego nie ma). Na początku używałem FreeStylera ale żeby ułatwić sobie pracę po namowie jednego kolegi tutaj z forum przeszedłem na VectoraPc. Jakoś udało mi się za pierwszym razem (po kilku bólach) skonfigurować ten sterownik ENTTECa z windowsem a później z samym Vectorem i krok po kroku jakos to hulało. Do czasu az mi w lapku padł dysk sad
No to wymiana dysku, instalka od nowa i... niestety mam problem bo coś mi nie wychodzi. jakby nie do końca Sterownik był dobrze "skonfigurowany" w systemie.
Więc jeśli ktoś by mógł mi wytłumaczyć o co chodzi to będe mega WDZIĘCZNY!! Najlepiej chyba przez telefon lub nawet moge do kogoś podjechać w warszawie żeby załatwić tą sprawę. Oczywiscie flaszka jak cos to juz w lodówce sie chłodzi  cool
No i niestety troszkę mi zależy na czasie  neutral  Ach ta złośliwośc rzeczy martwych..
Serdecznie pozdrawiam i czekam niecierpliwie na jakieś wieści.
Emil.

Ostatnio edytowany przez Youzeq (2015-01-08 22:59:44)

2

Odp: Problem ze sterownikiem ENTTEC OPENDMX ETHERNET

Witam ponownie,
Troszkę osób odwiedziło mój post ale niestety... No właśnie jakoś średnio z pomocą. No trudno. Może mój błąd bo nie rozpisałem się dokładnie o co chodzi (ale chciałem to juz telefonicznie komuś wytłumaczyć). Nie jestem kimś kto by chciał się wyręczyć inna osobą, której nie chce się szukać w necie wskazówki, na prawdę troszke czasu poświęciłem ale nie wiem co robię źle.
Wrzucam więc kilka screenów żeby spróbować powiedzieć z czym mam DOKŁADNIE problem.
zdj nr 1 - ustawienia w NMU czyli node Managment Utility