Temat: Ustawienia Playbackow i Fadery.

Prosze wybaczyc byc moze banalne pytania ale jestem z deka zielony z Avo. Stół Pearl 2000, glowy A7 , Mac500.Porobilem sobie na 3 Playbackach pozycje wraz z kolorami R G B i odpalonym Dimmerem. Na kazdy suwak osobny kolor. Co mam zmienic aby kolory sie mixowaly a nie odpalal tylko ten ktory zostal ostatni podniesiony? Do czego w ogole sluza fadery u gory stolu? Czy moge sobie przypisac pod konkretne fadery kolor, goba glow np. Wszystkich mac500? Czy np. Moge ustawic pryzme? Uruchomilem genrator (circle) na Macach i bardzo dziwnie sie zachowuja. Efekt bardzo szybko sie porusza mimo ze speed na minimum. Glowy jakby nie nadazaly. Podobnie zachowuje sie efekt dimmer na sunstripach. Lekki chaos a nie plynnie przechodzacy pixel. Jakies Sugestie? Instrukcje mam i cierpliwie wertuje ale milo jak ktos podpowie.

2

Odp: Ustawienia Playbackow i Fadery.

co do kolorów to jeśli dobrze pamiętam to musisz wejść do shape generator i tam jest jest playback parametr i zmienić mode no i oczywiście zapisując playback wybrać by channel a nie by fixture bo zapisując by fixture zapisujesz ustawienia wszystkich parametrów wybranych urządzeń i wtedy podniesienie playback Red ustawie reszte na 0
co do ruchu to oprócz prędkości ważny jest tez size m500 nie są zbyt szybkie więc łatwo sprawić że zaczynają nie nadążać .
suwaki u góry to kanały dimerów lub jeśli zapiszesz np pod 1 mac500 to suwak jeden będzie regulował wartość atrybutu dimmer

3

Odp: Ustawienia Playbackow i Fadery.

Odczówam że przeczytaniu pierwszych 10-30 stron instrukcji obsługi nawet w języku polskim sprawia z dnia na dzien coraz to większy problem.

Dokładnie opisane jest w manualu jak zrobic palety, pozycje itd itp... Jak zapisywać show, jaki mode przy memory...

Pierwszy lepszy odnośnik wujka Google moze i chomikuj ale jest wsio czego dusza zapragnie

http://chomikuj.pl/crazyshepp/O*c5*9bwi … 854956.pdf

Ostatnio edytowany przez vandj (2013-09-05 19:57:31)

4