1

Temat: Total newbe - scena w kościele do oświetlenia na rockowo

Hej,

Piszę tu w takiej oto sprawie? Nie znam się na oświetleniu prawie w ogóle i jedyne co wiem, to że chcę, żeby było fajne tam gdzie je chcemy zrobić, czyli w naszej sali. Jest to sala kościoła zielonoświątkowego. Nie ma to w ogóle mieć znaczenia dla Was, bo gramy nowocześnie, to też ma wyglądać nowocześnie.
Co mi więc trzeba? Na każdym nabożeństwie na początku jest muzyka i ta muzyka ma być na koncertowym poziomie. To nam całkiem wychodzi, pomijając kwestię świateł ? tu trzeba inwestycji. Jako, że planujemy zmiany na najbliższe lata, w budżecie chciałem też ująć inwestycję w oświetlenie.
Już mi kiedyś tutaj pomogliście, więc stwierdziłem ? zapytam profesjonalistów. Podpowiedzcie mi, jak byście mieli taką salę do ogarnięcia oświetleniowo, co byście tam wstawili? Podpowiem tylko, że na tylną ścianę chcieliśmy bary wstawić. Leżałyby na ziemi i podświetlały ścianę? I to właściwie jedyny pomysł. Gramy muzykę poprockową, więc pewnie w jakieś głowy by trzeba zainwestować, żeby było dynamicznie? Ruch wskazany jak najbardziej. Zamieszczam zdjęcia, żebyście zobaczyli jak sala wygląda. Nie wiem co mogę Wam więcej powiedzieć jeszcze, a jestem zmęczony i przejrzystość tego tekstu wydaje mi się mała? Jak coś to pytajcie! ?

Zdjęcia pod tym linkiem:

https://picasaweb.google.com/1039095481 … directlink

Pozdrawiam
Michał

2

Odp: Total newbe - scena w kościele do oświetlenia na rockowo

A możesz jeszcze określić jaki, nakład finansowy ma być przeznaczony na to? Fajnie wyglądało by to, jak jak piszesz, jakieś ledbary, lub pary ledowe z tylu żeby ścianę oświetlić, to już dużo da. Hmmm i teraz co dalej, czy inwestować w jakieś głowy 250, czy tez może skanery? Do tego jakaś dymiarka lub hazer.... tylko to wszystko zależy od kasy jaka będzie na to przeznaczona smile

3

Odp: Total newbe - scena w kościele do oświetlenia na rockowo