Temat: sterownik LED TOUCH ADJ

Witam kolegów,
jestem początkującym "świetlikiem" i proszę o pomoc. Posiadam sterownik LED TOUCH ADJ (zdaję sobie sprawę z tego, że jest to zabawka, ale na potrzeby dekoracji światłem lub prostej scenografii na chwilę obecną wystarcza mi w zupełności) oraz kilka LED PAR64 RGBW od Flash'a. Problem polega na tym, że po podłączeniu Ledów do sterownika nie działają one tak jak powinny. Przykładowo w sterowniku zaprogramowane są jakieś sceny jednak urządzenia nie współgrają z tym i wariują (jak dajmy na to powinien być kolor czerwony to robi się dyskoteka) Tak jakby jakieś błędne sygnały były wysyłane. Może jest to kwestia tego, że źle adresuje kanał dmx ale próbowałem na wiele sposobów i sprawdzałem na sterowniku Elation i na nim akurat działały.

Mógłby ktoś mi pomóc (spotkać się we Wrocku) lub sprawdzić ten sterownik czy jest z nim wszystko ok bo nie sądzę, żeby ADJ nie współgrał z Flash'em.

PS. Nie wiem czemu wcześniej moja wypowiedź nie została opublikowana w całości.

Ostatnio edytowany przez ChoryGraf (2012-09-02 16:29:57)

2

Odp: sterownik LED TOUCH ADJ

ChoryGraf napisał/a:

Witam kolegów,
jestem początkującym

użytkownikiem internetu? :]

http://www.galeriaotwock.waw.pl/avekamil/jeb.jpg

3

Odp: sterownik LED TOUCH ADJ

big_smile

Michał Bystrzycki
--------------------

4

Odp: sterownik LED TOUCH ADJ

Użyj kalkulatora DMX http://prosklep.com/dmxn/dmx.php   wylicz i ustaw jeżeli dalej bd. Ci się tak robić to musisz sam pogrzebać w adresach w LED wink

5

Odp: sterownik LED TOUCH ADJ