1

Temat: Jak realizować?

Ostatnio zacząłem się bawić w GrandMA. Poznałem już podstawowe funkcje oraz większość guzików. Niestety nie wiem jak zacząć realizować koncert. Większość moich występów robię na żywo, a jestem kompletnie zielony i nie wiem jak zaprogramować resztę, aby wygodnie i efektywnie pracować.
Więc proszę, podpowiedzcie mi parę patentów jak się przygotować, aby działać na tej desce spontanicznie bez wpadek. (Jak Wy realizujecie koncerty?)

2

Odp: Jak realizować?

mlody napisał/a:

Ostatnio zacząłem się bawić w GrandMA. Poznałem już podstawowe funkcje oraz większość guzików. Niestety nie wiem jak zacząć realizować koncert. Większość moich występów robię na żywo, a jestem kompletnie zielony i nie wiem jak zaprogramować resztę, aby wygodnie i efektywnie pracować.
Więc proszę, podpowiedzcie mi parę patentów jak się przygotować, aby działać na tej desce spontanicznie bez wpadek. (Jak Wy realizujecie koncerty?)


co 5 sekund wciskaj BLACKOUT....;p

3

Odp: Jak realizować?

ok, spróbuje... Może jeszcze ktoś ma jakiś pomysł?

4

Odp: Jak realizować?

Co i czym swiecisz?

Michał Bystrzycki
--------------------

5

Odp: Jak realizować?

Gminne plenery w małych miastach. Martiny 250K, Sharpy, Atomiki, pixel line, pixel par

6

Odp: Jak realizować?

na suwakach dimery dla urządzeń/grup urządzeń )  do tego dwa suwaki od prędkości jeden do ruchu drugi do reszty efektów , np ruch pan i tilt  kolejny suwak to np efekt z dimerem , blindersy acl itp

przyciski to kolory np: kolory cieple ( czerwony , amber , itp )  i zimne ( niebieskie , cyan itp)  kolory biały , jakies efekty na kolorach , dimerach , stroba , strobo z głow  itp  cos  na akcenty ,,

na monitorze zrób sobie okno playback z przyciskami i daj tam pozycje , jakies gotowe programy , wyjazdy zjazdy , solo na vocal i reszte

taki układ daje rade ,, jak komu pasuje

7

Odp: Jak realizować?

Popieram opcję z blackoutem

8

Odp: Jak realizować?