Temat: Ledowy Jarag własnej konstrukcji.

Po kilku miesiącach żmudnego projektowania, wiercenia, piłowania, poszukiwania podzespołów oraz złożenia wszystkiego do kupy mogę pochwalić się wynikami z pierwszych testów urządzenia. Jest to ledowa wersja estradowego efektu świetlnego zwanego "JARAG". Urządzenie wymaga jeszcze dorobienia uchwytu do podwieszania i lakierowania proszkowego.
Dobrałem odpowiednie komponenty (kilka trzeba było ich przetestować), zaprojektowałem i wykonałem obudowę z pomocą 2 podwykonawców. Jest to pierwsza wersja urządzenia budowana w zasadzie na własny użytek. FunBox (tak sobie nazwałem go aby nie kopiować nazwy oryginalnej) NIE ma wbudowanych efektów. Efekty w tym przypadku generowane są przez MADRIXA i GRANDMA ON PC. Nie jestem programistą a złożenie efektu z wbudowanymi presetami wymagało by zaprojektowania elektroniki od podstaw co się wiąże oczywiście z większą kasą. Osobiście świecę sobie z GrandMa On Pc i generator efektów użyty w nim zupełnie mi wystarcza. Większość nowych stołów posiada obsługę efektów matrycowych więc tu nie ma problemu. Dla mniejszych zestawów potrzebna będzie dostawka z wgranymi presetami i odpalanymi za pomocą DMX. Jako, że jest to budżetowa wersja JARAGA nie ma ona również możliwości budowania ścian. FunBox posiadać będzie pałąk dzięki któremu będziemy mogli powiesić urządzenie lub postawić na ziemi. Zalety urządzenie to oczywiście cena 3 lub 4 tańsza od oryginalnego Jaraga. W wersji z lepszymi jakościowo żarówkami cena nie przekracza 1400zł. Kolejną zaletą to niski pobór prądu. W granicach 80W, więc urządzenia świetnie nadają się na hotelowe eventy.

http://youtu.be/_QF2iurlFZw

2

Odp: Ledowy Jarag własnej konstrukcji.

Pokażesz złacza dmx, adresowanie, detale i srodek?

Michał Bystrzycki
--------------------

3

Odp: Ledowy Jarag własnej konstrukcji.