Temat: [K] Kupie pilnie YAMAHA LS9-32

Wiem że to forum oświetleniowe ale wielu z was ma na pewno tego typu graty w magazynie więc Proszę o pomoc.

Kontakt:

0-668-281-431

2

Odp: [K] Kupie pilnie YAMAHA LS9-32

nie znam nikogo kto sprzedawałby LS9, ale zastanów się raz jeszcze nad tym zakupem. Hałasy ode mnie z firmy bardzo narzekają na tą deskę

3

Odp: [K] Kupie pilnie YAMAHA LS9-32

Cze
Tak jak Kajmar piszę- 9 jest do ..., w każdej firmie narzekają - jestem tylko ''prostym'' technikiem hałasowym , ale 7 jest o niebo lepsza, tak mówią ''heblarze'' .

4

Odp: [K] Kupie pilnie YAMAHA LS9-32

zastanów się dobrze bo będziesz klął na czym świat stoi. Osobiście słyszałem jak potwornie szumi ten stół - sam z siebie. nie wspominając o rozkalibrowujących się tłumikach i tym podobnych

5

Odp: [K] Kupie pilnie YAMAHA LS9-32

podczas rozmowy ze znajomym mi dźwiękowcem usłyszałem, że wszystkie stoły Yamahy są trafione i dźwięk jest do luftu, o faderach rozjeżdżających się jak k... na lodzie już nie wspominając

6

Odp: [K] Kupie pilnie YAMAHA LS9-32

jakaś siódemka jest podobno ok ale wielka z niej kur.... pogadaj czy nie lepiej jakiegoś używanego VI albo DIgidesigna..... tongue

7

Odp: [K] Kupie pilnie YAMAHA LS9-32

Do Vi to jeszcze tabletki uspokajające , PM5D yamaha jest ok

8

Odp: [K] Kupie pilnie YAMAHA LS9-32

Digidesign - najgłuchsi nie mogą sie mylić. Tak na poważnie na największych sztukach i trasach koncertowych wykożystuje się właśnie ten system. Czasami spotyka się też XL8.

9

Odp: [K] Kupie pilnie YAMAHA LS9-32

u mnie w fimie jest digidesign profile i wypierdziela z kapci, zarówno brzmieniowo jak i pod względem wygody pracy no i masz te wtyczki z protoolsa

10

Odp: [K] Kupie pilnie YAMAHA LS9-32