Temat: Biblioteki avo pearl tiger

Witam! Czy ktos mógłby wytłumaczyć mi jak robi się biblioteki do konkretnych urządzeń w avolites? Na dzień dzisiejszy patchuje jako dimmery (oczywiście nie wszystko) ale urządzeń robi się coraz więcej i brakuje mi miejsca....

dziekuje za odp i pozdrawiam!

2

Odp: Biblioteki avo pearl tiger

a nie łatwiej ściągnąć ze strony avo?? ;/

3

Odp: Biblioteki avo pearl tiger

Dzieki za odzew, chciałbym się tego poprostu nauczyć na przyszłość, zresztą biblioteki z avo te dedykowane do urzadzenia srednio sie sprawdzają.

pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez t3chnik (2011-06-23 02:50:13)

4

Odp: Biblioteki avo pearl tiger

a dla czego kolego biblioteki od avo się nie sprawdzaja ?? ja używam praktycznie ich do wszystkich głów itd z wyłączeniem led gdzie musiałem napisać swoja.
ściągnij sobie ze strony avo "Personality Buldiers" i nim stworzysz biblioteki, ewentualnie można napisać w notatniku smile\
a jakie masz urządzenia i dla czego bibloteki się nie sprawdzają bardzo mnie to zainteresowało, bo powiem szczerze ze pathowanie urządzeń na dimerach w avo to świętokradztwo ;p przecież np głowa zrobiona an dimmerach nie ma możliwosći dostępu do atrybutów generatora efektów wogóle nie wyobrażam sobie programowanie w taki sposób

Ostatnio edytowany przez losmichal (2011-06-23 06:58:39)

5

Odp: Biblioteki avo pearl tiger

to nie da się w nim nałożyć efektu na dimmery?

6

Odp: Biblioteki avo pearl tiger

oczywiście że się da stosować efekty do dimmerów ale kolega pisał że path-uje np głowe jako 14 następujących po sobie kanałów typu dimmer gdzie masz dostęp do każdego kanału za pomocą suwaka w ten sposób nie zrobisz np ruchu po okręgu i w ten sposób avo nie wie co jest kolorem a co gobo itd wiec stosowanie efektów napisanych pod kątem dimmera może nie mieć sensu dla PAN czy GOBO

7

Odp: Biblioteki avo pearl tiger

nawet dla led są biblioteki tzw." generic" dla rgb. jest to biblioteka dla urządzenia led jak masz np pixelbara xeosa to pomijasz 4 pierwsze kanały ( chase + rgb dla cełego panelu) i nabijasz 3 urządzenia rgb z virtual dimmer, dzieki czemu masz 3 niezalezne segmenty rgb

8

Odp: Biblioteki avo pearl tiger

A jak jest z AVO Pearl 2004 simulator. Co trzeba zrobić by użyć biblioteki ze strony?
Ja pobrałem  i zainstalowałem ale AVo ich nie widzi.

9

Odp: Biblioteki avo pearl tiger

po zainstalowaniu exe ze strony avo wkopiowały się wszystkie biblioteki na dysk C do folderu AVOLITES musisz wskazać konkretny folder jak dajesz w symulatorze PATCH -> wybierz urządzenie wyskakuje okno otwieranie pliku i tu wskaz co cie interesuje smile

10

Odp: Biblioteki avo pearl tiger

thx

Ostatnio edytowany przez Bartek_16 (2011-06-24 12:48:18)

11

Odp: Biblioteki avo pearl tiger

Witam! Oczywiście to co się da normalnie patchować, patchuje (głowice, niektóre ledy i tak dalej) generalnie mam panele ledowe składające sie z 8 płytek, na każdej 3 kolory to już 24 dimmery. Gdy pomnoże to przez np 10 urządzeń mamy 240 dimmerów czyli sterownik zapchany.
Teraz moje pytanie w zasadzie od niego powinienem zacząć mianowicie: Czy da się zrobić patch który zawierałby 24 dimmery i zajmowałby tylko jeden przycisk? ewentualnie czy da się zapisac w jakis wirtualny sposób dimmery?

Jeżeli macie na to jakis pomysł to z chęcią wysłucham!!

Dzieki i pozdrawiam!

12

Odp: Biblioteki avo pearl tiger

moje led bary x-beam maja po 8 sekcji każda sekcja RGB czyli 8x3+3kanały do sterowania daje nam 27 kanałów pisząc bibloteke do tego wynalazku zrobiłem na kolejny atrybutach kolejne sekcje klikania dużo ale jak już zapiszesz sobie konkretne ustawienia do playback to wszytko śmiga ładnie i chyba się inaczej tego nie da zrobić smile bo wszystkie urządzenia tego typu są tak obsługiwane

; 'X-Beam michal_led Pixel, 29 DMX', 29 DMX Channels, filename: ledbar.R20
; 
;
;   Date         By                Description
;   23-03-2011   Michał Łoś        xxx
;  
;
;----------------------------------------------------------------------------
;
DEVICE  ledbar                          mode=Pixel, 29 DMX  29 DMX Channels
NAME "X-beam" "TUVmichal_led, 29 DMX"
;
;----------------------------------------------------------------------------
; The Type of instrument, 1 & M must required for backward compatibility
; The middle number denotes the number of DMX channels used
TYPE  1  29  M
;
;----------------------------------------------------------------------------
; Mirror/Head resolution
MIRROR  0    0    0
;       |    |    |
;       |    |    |_______ maximum tilt movement (in degrees)
;       |    |____________ maximum pan movement (in degrees)
;       |_________________ 1 means moving mirror, 2 means moving head
;
;----------------------------------------------------------------------------
; Patching Information. (Upto 10 lines allowed)
; Upto 10 lines of 159 chars are allowed including formulae
; Variables used d=dmx number(1..512), h=handle(1..60), n=devicename (11-char)
; Allowed modifiers
;   +,-,*,/,(,) basic arithmatic
;   % means remainder after divide
;   & means logical AND
;   | means logical OR
;   R means reverse the bits of the current result (operates on a byte)
;   ^ means logical Exclusive OR (operates on a byte)
;   > means shift to the right
;   < shift to the left
;   r followed by number means get the value of that parameter
;   d DMX address
;   n Fixture name, a 0 terminated character string
;   h The handle number
DEVICEADDRESS
"Handle  %2d"h
"Fixture %11s"n
"DMX     %03d"d
""
""
"Set to Pixel, 29 DMX"
""
""
DAEND
;
;----------------------------------------------------------------------------
; Specify DMX limits
;
; minimum allowed dmx number
MINDMX=1
;
; maximum allowed dmx number
MAXDMX=483
;
; DMX number must be divisible by this
DIVBY=1
;
;----------------------------------------------------------------------------
; DMX channel description
;
; Column by column description of each DMX channel
; 1. The channels bank number (1..20)
; 2. The upper faders in the bank (1) or the lower faders in the bank (61)
; 3. Channel type (L=LTP, H=HTP, I=Instant LTP, S=16-bit instant LTP,
;    s=16-bit Fadeable LTP
; 4. DMX offset (1..number of DMX channels)
; 5. The output level is proportionally reduced by this level (0..100%)
; 6. The curve number (applicable only to HTP channels), usually set to 1
; 7. Inverted (I) or Normal (N)
; 8. Attribute type (A=Color Wheel1, B=Cyan, C=Magenta, D=Yellow,
;         E=Pan, F=Tilt, G=Iris, H=Dimmer, I=Gobo1, J=Gobo2, K=Gobo1_Rotate,
;         L=Focus, M=Gobo2_Rotate, N=Color Wheel2, O=Shutter, P=Prism, Q=Zoom,
;         R=Effect_Rotate, S=Frost, T=Red, U=Green, V=Blue, 0=uncategorised)
; 9. Checksum channel (Always 1)
;10. Attribute name, must be enclosed in quotes and upto 12 characters allowed
;11. The ON value of this channel (0..255)
;12. The Highlight level of this channel
;13. The Lowlight level of this channel
;
DMX
2    1   H    1   100   1N   0   1   "Control"         1     0     0
1    1   H    2   100   1N   H   1   "Dim/speed"     255     0     0
4    1   H    3   100   1N   A   1   "R full/eff"    255   255     0
4   61   H    4   100   1N   A   1   "Green Full"    255   255     0
5    1   H    5   100   1N   A   1   "Blue Full"     255   255     0
6    1   H    6   100   1N   T   1   "Red 1"           0   255     0
6   61   H    7   100   1N   U   1   "Green 1"         0   255     0
7    1   H    8   100   1N   V   1   "Blue 1"          0   255     0
7   61   H    9   100   1N   T   1   "Red 2"           0   255     0
8    1   H   10   100   1N   U   1   "Green 2"         0   255     0
8   61   H   11   100   1N   V   1   "Blue 2"          0   255     0
9    1   H   12   100   1N   T   1   "Red 3"           0   255     0
9   61   H   13   100   1N   U   1   "Green 3"         0   255     0
10   1   H   14   100   1N   V   1   "Blue 3"          0   255     0
10  61   H   15   100   1N   T   1   "Red 4"           0   255     0
11   1   H   16   100   1N   U   1   "Green 4"         0   255     0
11  61   H   17   100   1N   V   1   "Blue 4"          0   255     0
12   1   H   18   100   1N   T   1   "Red 5"           0   255     0
12  61   H   19   100   1N   U   1   "Green 5"         0   255     0
13   1   H   20   100   1N   V   1   "Blue 5"          0   255     0
13  61   H   21   100   1N   T   1   "Red 6"           0   255     0
14   1   H   22   100   1N   U   1   "Green 6"         0   255     0
14  61   H   23   100   1N   V   1   "Blue 6"          0   255     0
15   1   H   24   100   1N   T   1   "Red 7"           0   255     0
15  61   H   25   100   1N   U   1   "Green 7"         0   255     0
16   1   H   26   100   1N   V   1   "Blue 7"          0   255     0
16  61   H   27   100   1N   T   1   "Red 8"           0   255     0
17   1   H   28   100   1N   u   1   "Green 8"         0   255     0
17  61   H   29   100   1N   V   1   "Blue 8"          0   255     0






END
;
;----------------------------------------------------------------------------
TEXT
X-beam Led Bar
build by ML
Pixel, 29 DMX

INPUT fixture DMX No.
Press a Fixture
Select or Swop button
to make the patch.
END

ATTR
Function Obsolete
END

;----------------------------------------------------------------------------
; Palety kolorów

PFTABLE "Colour"     -1   6   9  12  15  18  21  24  27   7  10  13  16  19  22  25  28   8  11  14  17  20  23  26  29
"Open"                1  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF
"Red"                 2  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0
"Amber"               3  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  7F  7F  7F  7F  7F  7F  7F  7F   0   0   0   0   0   0   0   0
"Yellow"              4  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF   0   0   0   0   0   0   0   0
"Green"               5   0   0   0   0   0   0   0   0  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF   0   0   0   0   0   0   0   0
"Cyan"                6   0   0   0   0   0   0   0   0  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF
"Blue"                7   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF
"Purple"              9  7F  7F  7F  7F  7F  7F  7F  7F   0   0   0   0   0   0   0   0  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF
"Magenta"            10  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF   0   0   0   0   0   0   0   0  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF  FF
"Lavender"            8  B5  B5  B5  B5  B5  B5  B5  B5  6E  6E  6E  6E  6E  6E  6E  6E  F0  F0  F0  F0  F0  F0  F0  F0
"Blue-yellow"         11  0  FF   0   FF   0  FF   0  FF   0  FF   0  FF   0  FF   0  FF  FF   0  FF   0  FF   0  FF   0    
"Yellow-Blue         12     FF  0   FF   0  FF   0  FF   0  FF   0  FF   0  FF   0  FF  FF   0  FF   0  FF   0  FF   0  FF 
PFEND

;----------------------------------------------------------------------------
; Macros
MACRO "Stero. muzyka" 1    1   
"data"          0   FF
MEND