Temat: Proszę o pomoc w doborze sprzetu

Witam! Mam małą firmę nagłośnieniową i praktycznie w ogóle nie znam się na oświetleniu, ale na potrzeby przede wszystkim pewnego klubu chce zakupić trochę oświetlenia na imprezy do ok 200 osób. Wiele nie jest mi potrzeba, zwłaszcza że sprzęt będzie miał pracować w małych klubach, a chciałbym żeby to było z sensem.
Widzę to tak, że kupie 3-4 metry kratownicy, do tego zrobię lub kupie statywy. na kratownicy umieszczę po bokach dwie ruchome głowy, na środku stroboskop i jeszcze 2 lub 4 panele led lub pary led. Do tego jeszcze dymiarka, sterownik dmx i multicore.
O ile stroboskop i dymiarkę już mam upatrzone, panele lub pary led też coś sobie znajdę, to zupełnie nie wiem jakie wybrać głowy i sterownik do obsługi całości. Mój budżet to 10.000 zł ale gdyby udało się zamknąć w 7-8k to byłoby super.


Co polecacie?

Ostatnio edytowany przez cielski (2011-06-17 16:15:51)

2

Odp: Proszę o pomoc w doborze sprzetu

Na sam początek jedno pytanie czy czytałeś na tym forum tematy podobne do tego który teraz założyłeś ?

3-4 metry kratownicy to zbytnio nie będzie to z sensem wyglądało.
Jeśli chcesz robić sam statywy pod krate to niech mnie Bóg strzeże bym nigdy do tego klubu w którym to będzie stało nie trafił. Jeśli nie chcesz odpowiadać za to że komuś ta cała konstrukcja je**** na głowe to lepiej wydaj te 2 tyś więcej na normalne statywy.

Jeśli chodzi o głowy to biorąc pod uwagę budżet to sprawdź sobie głowy showteca 250 lub futurelight 250 koszt około 2 tys za sztuke.

Zastanawia mnie tylko po co CI multicore. Chyba nie chcesz każdej głowy i każdego panelu podpinać osobnym kablem ???

3

Odp: Proszę o pomoc w doborze sprzetu

Ok, dzięki za cenne uwagi i rady.
Mój teść projektuje i spawa konstrukcje stalowe więc sądzę, że jego statywy powinny być ok, w każdym razie pewniejsze niż coś budżetowego ze sklepu, chyba że chodzi o atest.